Arzuayse emın ol bende oleydım hala oleyım ama eskısı kadr dııl hersyme dıkkat edıodum arastrp yapıoduk eşimle yoksa gaz ağlamak sinir hem ben hem bebeğim harap oluoduk kı benm kızım cok gazlıydı. 4. aydayız azaldı gazı problemı ama dkkt etmeye devam edıorum.sütlü tatlı makarna pirinç rezene et cevız ıncır patlamış mısır çok su. tahın helvası bol salata yanı hersyın en zararsız gaz yapmayanınndan yıyorum.