AselLina1 yaaa bizmkide 10 aylıkk ve anlattıgnz gibi. Bende yalnz sanıyordum kendimi 🤭 hatta dıyodumki ben bu çocuğa yediryorm doyryorum ,sıpa tam ben yemeye başlayacakken basıyor yaygarayı. Acaba bana garezimi var 😄😄😄😄 emzrene kadarda susmuyoo. meğer emmek istediğnden yapyolarmş 🤷🏻♀️🤗