arkadaşlar başına gelen var mı ne yapacağımı bilemedim 3. katta olmama rağmen evin penceresi tavanı küf aldı.. eşim camlara bakım yaptı ama su alıyor hala tavanada sıçradı oğlum şu ara öksürüp hapsiriyor moralim alt üst oldu ne yapacağımı bilemedim çocuk rutubetli evde nasıl olacak ben ne yapmam gerekiyor azalma olmuyor devamli temizliyorum ama sonuç hüsran duyan bilen varsa ne yapmam gerekiyor paylaşır mısınız benimle 😣