Kızlar bebegim 2400 gr doğdu . 5 aylık şuan 5850 gr . Sorun kilosu , zayıf olması falan değil aslında. Mama ile besleniyor . Mamasını içmiyor. Direniyor saatlerce. 12 saa 8 saat aç durduğunu biliyorum . Doktora götürdüm bir sorun çıkmadı. Istahsiz olması için bir hastalığı vs yok çok şükür. İştahı nasıl açılır yardımcı olur musunuz? Sizlerin yaptığı bir şey var mı