Benim doktorum her bebeğin gelişimi farklı diyor. Bebek o an o hareketi yapıyorsa eğer zorla geri yatırmak bir çare değil. Alıp kucağınız da destekli az vakit oturtabilirsiniz. Benim kızım da o zamanlar da sürekli belini kafasını kaldırıyordu,hatta az daha çabalasa kendisi oturacaktı. Doktorumuzun tavsiyesi ile yavaştan başlatmıştım. 5 aylıkken tamamen desteksiz oturuyordu. Bir sorununu Görmedim tabi her bebek farklıdır.
Kendi doktorunuzla konuşun derim 😊