Anneoldumbennnnnnn Merhaba güzel anneler, bebeğim için hipp combiotic kullanıyoruz fakat kusma ve gaz yapıyor. Holle kullanan varsa değerlendirmesini paylaşabilir mi?
Sedakoc Anneoldumbennnnnnn merhabalar biz ilk günden beri holle mama kullanıyoruz ve çok memnunuz kusma veya kabızlık yapmıyor
Glsheker Anneoldumbennnnnnn ilk doğduğunda birkaç ay holle organic kullanmıştım doktor tavsiyesiyle bebeğim sevmişti.Gaz kusma sorunları yaşamadık :) Kilomuz bir tık fazlaydı.Anne sütü + mama şeklindeydi :)
Anneoldumbennnnnnn Sedakoc sevindim mesajınıza. Hippte beklediğim etkiyi alamadım umarım holle iyi gelir bizede.
Anneoldumbennnnnnn Glsheker kilo aldırımı ve besleyiciliği iyi o zaman 😊 bende anne sütü ve mama olarak devam edeceğim. Ne yazık ki tek başına sütüm yeterli gelmiyor 🤦🏼♀️
Glsheker Anneoldumbennnnnnn Ben çok kullanmiyordum yetersiz hissettiğimde ona rağmen iyiydi bence :) Biraz bebislerimizin yapısıyla alakalı durum o yüzden kilo alımı az da olsa takılmayın yeterli kiloda olsunlar yeter :)
Sedakoc Anneoldumbennnnnnn içerik olarak temiz bir mama biz çok memnun kaldık inşallah sizde memnun kalırsınız
Anneoldumbennnnnnn Sedakoc şimdi yorumlara baktım herkes çok memnun. Teşekkür ederim öneri için akşam alıp deneyeceğim. Umarım faydası olur🌸