Irmakprensesinannesi Gzmtataroglu bir şey olmaz ama gerekli vitamin mineral protein vb ihtiyacının 6 aylık bebk için azını almış olur 2 numaraya geçmeniz lazm şuan ben mesela 3 numra kullaniyrm 14.5 aylık kzim
Kuzeymomss Irmakprensesinannesi biz şuan 5 ay 19 günlüğüz. Elimde 1 paket 800lük 1 numara var. Büyük ihtimalle yarısı 6.aya kadar biter diğer yarısını bitene kadar kullansam olur mu