banuege Oğlum 5.5 aylık sma optipro kullanıyoruz en son pazar günü kaka yaptı ve şuan iştahı da kesildi. Doktor mamadan değil diyor sma kullanıp kabızlık yaşayan varmı
BeyzanurrK banuege canım mamanın içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koy öyle içir şimdi de kabızlık varsa 1 çay kaşığı zeytinyağı ver
Nazlican banuege Biogain kullanmıyorsanız kullanmaya başlayın derim. Mamayı değiştirin deneyin bir de nasıl olacak düzeni
MademoiselleZengin55 banuege Benim bebeğim de 5 aylık.Bizde sma optipro kullanıyoruz.İlk başta kabız oldu.Mamasının içine günde 2 kere zeytinyağı damlattık.İşe yaradı.Bir de karnına saat yönünün tersine masaj yapın .İyi gelecektir.
Nazlican banuege O bebekten bebeğe göre değişiyor, ben Bebelac gold kullanıyorum mesela. Aptamil denedim gaz yaptı cok, evolvia ishal yaptı. Hani değişkenlik gösteriyor
Bisraa Bizde 42 günlüğüz sma comfort kullanıyoruz biogaia kullanıyorum zeytinyağı koyiyorum genede üç günde 1 ancak yapıyor
banuege Bisraa doktoru kaka yaparken ağlamıyorsa sorun yok diyor ama kabız ve bugün hiç mama yemedi bu saat oldu canı istemiyor karnı da tok tok duruyor zaten
Nazlican banuege Onu bende denemek istiyorum, bebeğim bu ara mamayı içmek istemiyor sıkıldı herhalde benimde aklımda o var
banuege Bisraa ben çalışıyorum bu yüzden sadece sabah giderken ve akşam geldigimde kalan tüm saatlerde emziriyorum. Sagmayi yeni biraktim çok azaldı çünkü sütüm olmuyor ama akşam gelince bir öğününu doyuracak kadar süt oluyor