Balkuupu Merhabalar. Kızım 5,5 aylık . Oyun halısı mı yoksa başka bir zaman geçirebileceği bir şey mi önerirsiniz acaba ?
Asyaveannesi04 Balkuupu benimki 2 aylıkken oynamaya başladı baya canıma can kattı oyun halısı frise price piyanolu almıştık şimdi 9.5 aylık piyanosuyla oynuyor halıda durmuyor 😁
pogacayanakk Balkuupu ben 2,5 aylıkken almıştım 6 aya kadar halıda oynadı sonrasında sadece piyano ile oynamaya başladı. Rica ederim
Balkuupu Asyaveannesi04 aaa evet kesin alacağım 😍 frise biraz bütçemi aşıyor ama bir tane pembe piyanolu var onu alacağım sanırım 😍 teşekkir ederim cevabınız için💞