Burcinersoz Sinemdenizci tatlım 8 saat nasıl uyuyorya 😂 bence ondan bahsedelim 😂😂 hemde uyanmadan 😂😂😂 allahım bn nerde yanlış yaptım bnmki gece 1,5 saate uyanır max 2 saat sarılıkı olduğunda bile o kadar uyumadı 😂
Selenay Sinemdenizci yok cnm tabiki 8 saat durmaz kendi uyanıyor zaten acıkınca ağlıyor bende hiçbi zaman 8 saat aç borakmadım hep kendi uyandı 2 3 saatte bir hala daha öyle
sabirsizbebek15 Sinemdenizci ben emzirdikten sonra hiç çıkarmıyorum gazını uykuya dalıyor diye. Yan yatırıyorum çok rahatsız olursa mızıldanıyor zaten kaldırınca anında çıkarıyor zaten. Yoksa zaten kusuyor yan yatınca sorun olmuyor.