Busra_mom58 bu arada sağlık ocağı hemşireleri bana da aynı şeyi söyledi, kesinlikle sütümün yettiğini, mamayı bırakmamı, bebeğimin doyduğunu :) ama bilmiyorum mama beni biraz olsun rahatlatıyor bebeğimin tam olarak doyduğunu düşünüyorum. Keyifle de içiyor valla. Bir de ben haftada iki gün saat 4den sonra özel derslerime gidiyorum 3-4 saatliğine o sırada bebeğimin yanında olan ananesi babası vs mama vermek durumundalar. E dolapta anne sütü stoğum malum yok hiç olmadı :( anca 3-4 saat emzirmediğimde doluyor tazyikli kısmı sağıyorum 30cc falan çıkıyor onu koyuyorum dolaba ertesi gün versinler ben yokken diye :)