Kızlar ek gıdaya başlayalı 1 ay oluyor daha öncesinde sidefer kan damlası kullanıyodum anne sütü ile kabızlık yapmıyordu ek gıdaya geçtiğimiz gün nurtigen kullanmaya başladık ve kabızlık başladı bu yüzdem nutrigeni bıraktım ilk bıraktığım gün normal kaka yaptı sonra sidefere döndüm yine kabız oldu. Artık kan damlasının kabız ettiğini düşünmüyorum çünkü sidefer önceden yapmıyordu. Patates falan vermiyorum kabızlık olmasın diye ama yok yine kabız yine kabız. D vitamini oceana geçtim o yapar mı NASIL GİDECEK BU KABIZLIK (üstelik kabız diye sürekli su veriyorum yemeklerine zeytinyağı katıyorum ve maflor probiyotik kullanıyorum)