Elif2409 Kızlar anneme telefon almak istiyorum. Sosyal medyaya girer çok fazla özellik olmasına gerek yok yani , çok üst segment te de olmasına gerek yok. Açıkçası oppo A16 düşünüyorum kullananlar memnun mu veya ne önerirsiniz yardımcı olur musunuz?
Themhrmom Elif2409 modelden modele islemci farki olurmus biri kasmazken biri kasabilir birinin kamerasi cozunurlugu guzelken digerinin olmayabilirmis. mediamarketteki eleman cok aciklayici anlatmisti bence oraya butcenizi soylerseniz orta halli bisey tavsiye eder
Minelask Elif2409 reno 2 kullanıyorum 4 yıldır çokta memnunum hiç değiştirmeyi düşünmedim aldığımdn beri
Kubrarr33 Elif2409 Â 15 kullanıyorum aksam kamerası kotu onun dısında sorun yok kuzenımde a 16 var o daha ıyı gayet uygun bence anne ıcın
Themhrmom ben reno 5 lite kullaniyorum 1 bucuk yil olcak cok memnunum kamerasi sahane hic kasmiyo satis elemani alirken en orta duzeyde bulabileceginiz bu demisti. 6000 aldik. o zamanlar bu fiyatin altindakileri tavsiye etmedi ustundekilerde bizi asti. haa sunuda soyledi marka onemli degil model onemli bir markanin iyi modelide olur kotu modelide demisti tabi o daha farkli dille anlatti ben anlatamiyorum😅 reno 5 liteden cok memnunum kisaca