İnan bu soruyu ben de kendime defalarda yönelttim bir sonuca varamadım😀 acıkırsa uyanır tezini çürüten bir kızım var geceleri kalkmıyor ben hala yenidoğan bebek gibi alarm kurup besliyorum kendi uyanmıyor ama sütünü de içiyor uykuluyken anlamadım demek ki Aç 😅 3,5 aylığız ve İnan uyanmasını beklersem vicdan azabı duyarım bana da uyandırma bırak vs diyenler oluyor ama ne mümkün? Bence uyusa da beslemeye devam edin açlıktan ağlamaz ama uyku için çok ağlıyor sağlıksal bir problemimiz de yok elhamdulillah ama genetik mi acaba diyorum çünkü babası da uykuya aşırı düşkün 😀🤦🏻♀️Ya da doktorla görüşün belki kan tahlili vs yapar kansızlık gibi durumlarda uykuya sürükleyebilir belki..ama sanmıyorum bir şey çıkacağını