Canım Ankara’m bi başkadır doğup büyüdüğüm yer , hangi şehire gidersem gideyim Ankara gibi gelmez bana, evet her yeri yokuş kışın soğuktur, geçim zorluğu bence fazla yok, insanları sıcak kanlıdır, ilçelere göre çok değişken bir şehirdir, Çankaya-Ümitköy çok elitken, Sincan-Mamak-Kayaş aşırı kırsaldır, Etimesgutta da yaşadık senelerce elitlikle kırsallık karışımı çok seviyorum orayı ama maalesef ailem mamağa taşındı, mamak doğduğum yer biraz dediğim gibi fazla gelişmemiş bi yer, Büyükşehir başkent zaten alışveriş merkezleri felan çoktur ve güzeldir, en önemlisi Anıtkabir’imiz var 😍 Emin ol kolay alışırsın 🥰 İstanbul kadar ulaşım zorluğu yok evet ilçeler birbirlerine uzak ama kolay ulaşım oluyor en fazla 2 vesayet oluyor, eşim Aydınlı gezilecek yer ama ben asla alışamadım kendisi uzman çavuş tayinimiz buraya çıksın istedik nasip olmadı ben ailemle kalıyorum, ama yakın zamanda buraya eğitime gelecekmiş baya sevindik, demem o ki korkma bu şehirden ❤️ Hoşgeldin Ankaramıza 🙏🏻