Kızlar ben bebeğime hem mama hem anne sütü veriyordum sütümün yetmediğini düşündüğüm için ama çişli bezi falan iyi geldiği için bide sağlık ocağı hemşiresi mamayı bırak dediği için bıraktım bugün 6 gün oluyo bırakalı. Bugün bebeğimin 2 aylık aşısı vardı tekrar tarttılar hiç kilo almamış geçen haftaki kilosu sabit hala. Çok canım sıkıldı ya acaba yine ara ara mama versem mi yoksa çocuk 5 günde kilo almaması normal mi 🤔 ben 150-200 gram almıştır diyodum ama hayal kırıklığı🥺