cinar2304 hayır kulak ağrısı yok vertigoda ben verrigo hastasıyım ilk atak bana 2015 de geldi duştan sonra olduğum yere yığıldım ve sadece kustum gözlerimi açamadım ambulans geldi kaldıramadılar sedyeyle taşıdılar üç gün falan sürüyor atak sürekli kusma baş dönmesi gözlerde kayma kulak içi kristallerin yerlerinden oynamasından kaynaklı oluyor cidden ölüyim kurtuluyim dedirtiyor Allah yardımcın olsun 🙏
Çok stres yorgunluk halinde çoğu zaman atak vuruyor üzülmemeye dinlenmeye bak canım benim iki senedir çok ciddi eskisi gibi ölümcül olmuyor baş dönmesi oluyor ara sıra onuda umursayıp hastalığı çağırmıyorum🙏İnşallah Atlatırsın bi kbb doktoruna görün testler yapılıyor sonra teşhis konuluyor