glshobz Arkadaşlar 30Temmuz tarihinde doğum yaptım sezeryan ile, yaklaşık iki haftadır geceleri yatarken bel ağrısından ölüyorum. Tek ben miyim bu ağrıyı çeken epidural bu kadar ağrı yapar mı ilk zamanlar da? Önerisi olan var mı?
NurY glshobz geçmiş olsun bir seneye yakın belim ağrıdı hatta kırıldığını falan düşünüyordum doktora da gittim çok kez zamanla geçiyor
Oglumcanim_ glshobz benimde felaket . 1 buçuk sene oldu geçmedi . Beyin ve sinir cerrahisi randevu aldım cuma günü. Gideceğim inşallah .
Rumeysabas glshobz Bende 2 ağustosta sezeryanla doğum yaptım bel ağrısı yok ama sağ kolum çok uyuşuyor sizde de oluyor mu acaba doğumdan sonra olmaya başladı
Busrab0 glshobz benimde çok oluyordu tam iğnenin yapıldığı yerdeydi ağrım hatta ömür boyu kalıcak diye korkmuştum 😂geçti sonradan
Anneciko Bende 5 ay önce epidural sezeryan oldum hele akşamları belim koptu sanıyorum yanıyo sırtım belim