14 aylık kızım var, ben asla tutamıyorum mama sandalyesinde 1 dk oturmaz oyalamak icin neler deniyorum olmuyor oynarken bile oturmaz hiperaktivite teşhisi icin sanırım daha kücük ama ben annesi olarak eminim artık, çok üzülüyorum ve çok yorgunum artık🤯