incimiz57 geçici bir dönem siz sakin kalın. Kilo alımı yerindeyse problem yok. Uykuya geçişte ya da uyanınca emzirin isterseniz. Benimki de 4 aylık, o da emmeyi azalttı. Gün içinde uykuya geçmeden emmek istiyo, bi de uyanınca teklif ediyorum. Onun dışında uyanıkken hep etrafa bakayım bişeyler göreyim peşinde. Bu arada bi taraftan gece emerek uykuya geçmesini azaltmak istiyorum çünkü gece nerdeyse saat başı kalkıyorum. Ama gündüz emerek uyut gece emzirme çocuğun ayarlarını bozmamak için algılarının açıldığı şu dönemi atlatmak için sabrediyorum. Atak dönemlerinde olabiliyolar bu ponçikler. 20.haftaya kadar sakince gitmeyi umuyorum. Onlar sağlıklı olsun da derdimiz uykusuzluk olsun 🙏🏻💙