Rosemary Mustela şampuanla hergün yıkadım ve nemlendiricisiyle sürekli nemlendirdim. Birde coresatin pembe krem kullandım. Hiç nemsiz bırakmadım orayı. Şükür geçti
Melisinannesi2019 Merhab kızımın geçen her atopik dermatit tanısı konuldu. Şeftali verdikten sonra çene dudk ustu başının içinde ve alnında ucu sarı sivilceye benzer kizrikliklr oluştu.dr meryem ve damla verdi 1 haftada geçti.
Yrasime hsyn bende bioderma atoderm baume nemlendirici kremini kullaniyorum hemde sampuanini .gecti bizimde simdilik allaha sukür
Husumsu hsyn ben 24 yaşımdaydım atopik egzama geçirdiğimde. Bir kere çok kaşıntılı ve acı verici bişey bebekler konuşamıyor maalesef, benim deterjana alerjim varmış, bebeğin kıyafetlerini doğal sabunlarla yıkayın
Esracim Mervol evet bı zaditen damla verdi birde krem verdi ismini hatırlamıyorum. Birde katı sabun verdi onunda markasını hatırlamıyorum. Size ne dedi doktor
Mervol Esracim aynı şeyleri canim torununda bike olacak dedi 2 yaşından sonra rahatlarmış vücut ureacort krem verdi onu bitirdik .bide size damlayı nekadar kullanacağınızı soyledimi,bilgi vermedi öyle. 2 aydır kullanıyoruz biz
Esracim Mervol bize bitene kadar damlayı kullanın dedi. Ama kremi bitirmedik acaba onu bitirmemiz gerekiyor mu 🙁 ya birşey dicem size de ters ters mi konuşuyordu bı soru bile soramadım adam dovecekti nerdeyse
Mervol Esracim evet canım iyi bi doktor güya ama doktorluğu sevmiyorum diye bağırıp çağırıyor oyuzden gidip sormak nile istemiyorum
Esracim Mervol evet yani bende birşey soramadım bile bu nasıl doktor dedim ama şükür iyi geldi ilaçları.
Zuzununkeremi8 Benim bebegiminde yuzunde felan cıktı kremde kullandıqım halde herqun dahada cogalıyo sanki ya nasıl kurtulucaz ☹️