[silindi] evet canım biz varız malesef. Bebeğim 5 ay 8 günlük oldu. Dediğin gibi 3,5 aylık olana kadar her gün iki kez yapardı kakasını. 4. Aya bir girdik kaka falan yok. 4 günde bir yapmaya başladı. Sonra hiç yapmadı. Doktorumuzu arayıp durumu anlattım 10 güne kadar normal. 10 gün yapmazsa getirin dedi. 10. Gün oldu hala yapmadı aradım dedim hala yapmadi gelelim mi. Hemen çeyrek fitil ver yaptığı kakayi bana at dedi. Yaptım çeyrek fitili yaptı kakasını gayet cıvık kabız falan yok. Doktora attım gayet normal dedi. Provimkids diye bir probiyotik kullanıyoduk onu degistirdi. Biogaia verdi. Sabah akşam aç karnına da has sızma zeytinyağı iciriyorum bir çay kaşığı. Fitille yaptığı günden beri 8 gün oldu dün yine yapmadı. Tekrar çeyrek fitil yaptım. Bu defa fitille bile yapmadı . Ertesi gün yani bugün çok çok az bişey yapmış. Buna da şükür dedim. Doktora anlattım normal diyor. Bakalım nasıl devam edicez böyle bilmiyorum çok canım sıkılıyor.