Merhaba hanımlar. Bebeğim sadece 2 ay anne sütü aldı sonrasında sütü olmadığından mama ile besleniyor aptamil. Suan 4.5 aylık ben ek gıda araştırmalarına girdim erken baslamak istiyorum biraz mama alacağına besinlerden vitamin alsın diye düşünüyorum vizdan yapiyorum mama yedigi icin biraz da. 5 ayda ek gıdaya baslayanlar okudum varmis ne ile basladiniz? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız💐💐