neseozkan Kızlar bebeğim 3 aylık gündüz kesik kesik sallarsam eğer saat 10 da yarım saat 1 de yarım saat en fazla bir saat 4 de yarım saat uyuyo gündüz akşam da 8 de yatıyo 3 saatte bir kalkıyo yemeğe sabah 7 ye kadar. Sizinkiler nasıl
Pamukseker_Annesi neseozkan 10da uyuyor bir saat kadar sonra 1 de tekrar uyuyor 2ye kadar 4gibi tekrar uyutuyorum yüzüstü yatırıyorum 6bucuga kadar uyuyor 11 bucuga kadar uyanık kalıp gece uykusuna yatıyor 2saatte bir kalkıyor canım
Farahzeynep neseozkan kızım 1 aylıkken 20 saat, 2 aylıkken 16-18 saat, 3 aylıkken 14-15 saat uyurdu. 🙄