uyusundabuyusunn ben kızıma 3 buçuk yaşında bırakırdım bezi biraz benim korkmamdan birazda hamilelik girdi araya derken oğlumda biraz toparlanmayınca kızıma tuvalet eğitimine başlayamadım. Aşkında tuvalet eğitimi için çocuğunda kendini düzgün bir şekilde ifade edebilmesi gerek ayriyeten ben kızıma tuvalet eğitimi verdiğim sıralar ilk 2 hafta iyice kavrayıp alışana kadar hiç bir yere çıkarmadım komşularım falan çağırdılar gitmedim kusura bakmayın uraler eğitimine yeni başladım biraz alışsın öyle gelirim sözüm olsun diyerek uygun bir dille cagirildigim yeri reddettim kendi annemlere bile gitmedim şu an baya oldu başlayalı temmuz gibi falan başlamıştım yanlış hatırlamıyosam arada bazen hala yatağına kaçırdığı oluyo. Ama yatağına veya altına kaçırdığında kesinlikle sert tepki göstermemen gerekiyo canım gördüğünde, çünkü o da korkabilir aaa niye çişini yaptın neyse böyle kazalar olabilir ama bidaha çişin geldiğinde gece olursa beni uyandır uyanana kadar bana seslen gündüz olursa bana söyle tuvalete gidip beraber yapalım diye uygun ve kibar bir dille konuş. Ben kızıma hep öyle yaptım yatağına kaçırdığında eşim gördüğü zamanlar kızdı kızıma sert tepkiler gösterdi bende çocuk gibi eşimi azarladım ben o kadar emek verdim her konu neysede çiş konusunda bi kere bağırdığımı sert tepki gösterdiğimi gördünmü niye benim onca emeğimi çöp etmeye çalışıyosun her yaptığında senmi temizliyosun yatağını yorganını ayda yılda bir yapıyosun onuda binbir söylenmeyle yapiyosun böyle yapacaksan karışma bidaha diyorum