ihsanbebek Ben başta aptamil kullandım sonra sma ama oğlum şuan iştahsız ve smayı tutmak istemiyor aptamili seviyordu ama çok gaz yaptığı için geçmiştik sizin önerileriniz nelerdir hipp önerileri var ama ondada kabız olan varmış