Es12 2 aylık açılarınızı yaptınız mı ben yapmayı düşünüyorum da çok zorlanırsam kendimi hazırlayayım acaba çok mu huzursuz oluyor önceden dikkat etmem gereken bir şey var mı önerileriniz nedir
nazlimom_ Es12 bizim huzursuz olmadı gitmeden calpol vermiştim ateş falanda olmadı bebekten bebeğe değişir
tarcinnn Es12 ben rota aşısını da yaptırdım o ay. Biraz ağırlaştı oğlum uykuluydu mızmızdı hafif. Meme istedi çok. 6 saat sonra da 1 çay kaşığı calpol verdim.
Hndealnathn Bunlar asi olmadan öncesi ongurulemeyen şeyler cnm.benim 2 çocuğumda da yüksek ateş oldu oğlum hiç huysuzlanmadi sadece ilk gün ateşlendi bolca uyudu kızım 3 gün ateşlendi 3 gün huzurdu.hicbirsey olmayanda var ancak yaptirdiginda farkedebilirsin