Uykusuzluk diycam ama bizimki normal degil kizlar ya kime diyorsam bebektir normal diyor ama uyku saatini söyleyince aaa yok bu anormal diyor
1 yas 3 günlük gece 4 -5 anca uyuyo onu da zorla artik sabah 7 de kalkiyor gunduzlerj uykusuzluktan gozleri kıp kirmizi oluyo surekli kafasini yastiklara koyuyor uyutmaya calisiyorum ama bir turlu uykuya dalamiyor uyuyamadigi icin surekli huzursuz agliyo ağrısı yok kabiz degil gazi yok karni tok herseyi tam oluyo ama uyuyamiyor bazen ayakta gozleri gidiyor ama bir turlu yatamiyor yarin doktora randevu aldim aceba uyku ilacı degil de dinlendirici bisey verir mi