gokbey_061 1 yaşında oğlum hala daha sabahları bulamaç şeklinde bekleniyor neler yapmadım omletler ekmek kızartmaları ama yok yemiyor ben elimde ağzına sokuyorum onu da atıyor var mı böyle bi durum ve üstesinden gelen ne yapmam lazım kendi yemesi için 😕
Veragillerden gokbey_061 Merhabalar. İştahsızlık problemi var mı acaba? Kan verdiniz mi değerleri nasıl?
Melihinannesi1 gokbey_061 dışleri çıkıyor o zamanlar ya da daha çok büyüdükleri için kendi isteklerini yaptırmaya çalışıyorlar, olabildiğince rahat olun bırakın bir öğün de yemesin
Melihinannesi1 gokbey_061 ben sırf yesin diye saçma sapan yiyeceklere yöneldim şuan çok pişmanım. Siz siz olun öyle hataya dusmesin acıkınca kendisi yer ister zaten
Brutal-Betty gokbey_061 14 aylık oğlum bende sizin gibiyim kahvaltılar da neler hazırlıyorum pankek labneli krepler mücver aklınıza ne gelirse ama yok yemiyor elinde bekleyip ufalayıp atıyor 🤦 Sabah kahvaltılar mecburen bulamaç veriyorum
gokbey_061 Veragillerden iştah problemimiz yok çünkü ben bulamaç yedirdiğimde koca tabak yiyen bi çocuk 🤦♀️
Melihinannesi1 O yaşlarda oluyor malesef. Yanlış yaptığını ona söyleyin ama inatlatmayin iyice zitlasiyor çünkü, baktınız hala atıyor vermeyin kendisi istesin
gokbey_061 Melihinannesi1 yani en son hiç bişey vermeyeceğim de aç duracak biliyorum o yüzden dayanamayıp bulamaca yöneliyorum 😕
gokbey_061 Melihinannesi1 12 aylık oldum hala bir tane bile dişi yok ne çıkmak bilmez dişti yarı aklımı aldı ☹️
Veragillerden gokbey_061 Yaaa o zaman yiyecekleri parmak şeklinde kesip önüne mi koysanız, yavaştan alışsa