3 aylık oğlum saat başı emziriyorum ama yine de idrarı çok az 5 gün oldu kaka da yapamıyor. Tahlil verecektik torba taktık ona işemedi bile neden böyle oluyor korkuyorum normal de su vermem suda verdim susuz kalıyor diye bir şey değişmedi başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor 😞