Kızlar selam. Malum havalar soğudu.
Evde ya da dışarda emzirirken ne giyiyosunuz? Normal bişey giysem emzirmek için yukarı sıyırınca göbeğim belim üşüyo. Emzirme atleti giysem gene üşüyorum. İnternetten emzirme bluzu baktım uzun kollu ön kısmı ortadan ikiye açılabiliyo ama yorumları kötü
Bi tavsiyesi olan var mı