Azrammmmmm hahshsja dişsiz bebe olmaz Cağnım. Benim oğlan 13 aylık ilk dişi çıktı şuan 31 aylık son 1 kök dişi kaldı pi tane patlasın sonra 2şer 3er çıkarıyor 15 aya kadar yolu var olmadı doktoruna götür o seni bı dişçiye yönlendiriyor ufak çiziklerle çıkıyor dişler. Sen ona bol bol cignemeyi öğret benim oğlan da diş yokken kuşbaşı et yerdi yemediği şey yoktu desem yeridir dişsiz diye beben hep püre ezip vs verme katı yiyecekler ver koparsın ısırsın yesin damakları ezilsin.