mehmel54 dnz123-90 bol bol emzirin başka çaresi yok açıkçası benimde kızım 2 3 aylıkken korona oldu bende öyle ilaç kullanamadım kızımıda bol bol besledim fazla sürmedi Allah’tan hemen geçti geçmiş olsun size de 🙏🏻
dnz123-90 mehmel54 saolasın 2 aylık ben de bu gün tam bebeğim bu gün öğrendim ateşi yüksekti uyku hali vardı zor emiyor uyku halı oldu mu fırsat buldukça emziriom insallah kolay atlatr yavrum 🙏🙏
mehmel54 dnz123-90 emzirin emzirin bizde ağrısı vardı çok calpol vermiştim sağlık ocağı kontrolü ile 1 kere verdim bir daha bir şey olmamıştı sizde kolay atlatırsınız umarım ☺️