Minikmucizem22 benım kızım mamayla buyudu. 10 aylıkken kendi bıraktı mamayı. Anne sutu zaten yoktu. Inek sutunu de begenmedi. Meyveli süt, meyve suyu falan da içmiyordu. Ama alışkanlıktan gece 500 kere kalkıyordu mama içmeye. Mama da içmek istemiyordu. 1 ay canıma okudu. Uyandı ayıldı oturdu saatlerce. Ama sonra alıstı. Su verdim geceleri. Su içmeye alıştı. Suan ıkı yasında ha delıksız uyuyo mu dersen tabiki uyumuyor. Gene kalkıyor ama ya su içiyor ya emziğini istiyor. Ama ben soyle bişeye alıstırdım. Ya akşam yemeğini geç yedirdim. Ya da yemeğini erken yediyse muz tarzı doyurcak bişeyler yedirdim. Biraz sabredin alışacaktır. Ayrıca mamayı nie kesti dr nuz. Keşke benım kızım içseydi hala daha alırdım.