Ya kızlar lütfen rahatlatıcı bir şeyler söyleyin saat üçte 8 buçuk aylık bebeğim yataktan düştü. Küt sesiyle uyandım şok oldum bebeğim yüz üstüydü. Ağladı sonra sakinleşti. Görünürde bir yarası yoktu. Kusma vs yok. Sakinleşince zaten güldü oynadı süründü falan. Normal davrandı uyutmadık iki saat şimdi uyudu. Biraz uyusun uyandırıp tekrar kontrol edeceğim. Sizce bir şey olur mu? Böyle bir şey yaşayanlarınız oldu mu? İlerde bebeğime zihinsel ya da fiziksel bir sıkıntı çıkar mı? Aklımda kötü kötü senaryolar var.
Ortamıza alıyorduk bu aralar uyanınca huysuz oluyor aramızda uyuyor. Ama hep de kalkarken uyandırıyorduk birbirimizi. Bu sefer eşim beni uyandırmadan kalkmış lavaboya. O zaman düştü. Nasıl böyle bir hata yaptık yanımıza almamız zaten baştan hata ama..
Uf uzun oldu biliyorum hakkınızı helal edin ama lütfen bir şeyler yazın