Kızlar bebegım 8 aylık gece sık sık emiyor benım ıcın sıkıntı degıl ama uyanması kotu oluyor emdıkten sonra uykuya zor dalıyor o yuzden geceleri mama kullanmaya karar verdim bu konuda ne düşünüyorsunuz aynı durumu yasayan anneler yardımcı olursanız sevinirim.