Kızlar bebeğim 4,5 aylık ve memede çok uzun süre kalıyor 1 saat bazen 1,5-2 saat falan🥲ama dinlenip dinlenip emiyor zaten doğduğundan beri 20-30dk. dan ilerledi, hep uzun süre kalırdı çok şükür pek sıkıntısı yok, kilosu herşeyi iyi ama bu uzun süre emmesi normal mi? yoksa sütüm az mı? çünkü hep aktif emmiyor bazen süt çıkmıyor sadece keyfi emiyor gibi😅benim memem yoruluyor bunun çenesi nasıl yorulmuyor diye düşünüyorum bazen 😂