pasaklisinkukuli 2 buçuk saat çok fazla uyandırıp sık sık emzir yarım saatte bi gerekırse 20 dakıka, da bi bu süreç biraz senı zorlar ama bebeğin için zaten çabucak normale dönüyorlar ha bak sütün az olursa ara da kaşıkla mama ver 25 30 cc felan ama bol bol emzır aç kalmasın diye mama takviyesi dedim ama az ver emzırmeye bak sen biz de kan gelmişti mama takviyesi yaptım emzırdim düzeldi