ayseeeasln21 Kızlar hayırlı geceler tahlil okumayı bilen ,anlayan varmı kızımın tahlilerin yarışı çıkmış 1 tanesi başka hastaneye yollanicak o yüzden uzun sürebilir bana da fikir olmuş olur biraz açıkçası çünkü çok endişe içerisindeyim şimdiden teşekkürler
papatya_1125 ayseeeasln21 unlemli olan xegerler çok düşük ya da çok yüksek değil. Doktor normal diyecek muhtemelen.kan değeri sınırda ama belki kan ilacı yazabilir endişelenmeyin
Blgnaydmr ayseeeasln21 hayırlı akşamlar kan değerine ve enfeksiyona bakılmış. Kan değeri normal sınırda çıkmış . Crp de enfeksiyon için bakılıyor oda normal. Wbc de genelde idrar yolu enfeksiyonunda yüksek gelir sizinde bi tık yüksek çıkmış ama korkulacak düzey değil. Tabi en iyi doktorunuz yorumlar ama içiniz ferah olsun değerleri kötü degil
papatya_1125 ayseeeasln21 benden sonra yorum yapan arkadas daha güzel ve detaylı söylemiş.degerler 3 aşağı beş yukarı çıkıp içebilir 2 katı 3 katı yüksekse sıkıntı var demektir.sizde öyle bir durum yok .