Balkokum busraa032 Gaz sancısı bitiyor bizim sancımız başlıyor uykusuzluk 🥲🥲araya bi de diş giriyor 🤌🏼
Esmerbomba busraa032 bebekten bebege değişiyor. Benimkinin felaket gaz sancısı vardı. 8. Ay da bitti. Ama bi arkadaşımın 2 çocuğu olmasına rağmen gaz sancısı nasıl oluyor diye bana sorduğunda onu boğasım gelmişti 😂😂
Deletedmom_33 busraa032 8 ay 13 günlük geçen gazdan zor uyuttum. Ama hep halisiz yerlere oturuyor. Normalde 4.ayda bitmişti sorun baya