Hasretle Arkadaşlar bellona perlino model kullanan varmı aldık biz 1ay oldu gelmedi iyi değil diyor cevremdekiler endiselendim hiç koltuk şansim olmadı inslh iyidir o kadar para veriyoruz 🤔