Kızlar bebeğim şimdi uyudu saat 2 olmuş 13 aylık olucak 4 dişi var yine 2 dişi yeni patlıyor gece gündüz sürekli ısırıyor oturup ağlıyorum yara oldu korkar oldum ha şimdi ısırcak diye gerçekten beni yaşayanlar anlar artık kesmeyi düşünüyorum anne sütü faydalı olduğunu biliyorum ama son zamanlarda oyun yaptı sizce kessem sağlık sorunu olurmu