Kızlar merhabalar benim 3 aylık kız bebeğim var Allah bağışlasın :) saçlı bir bebek olarak doğdu bu aya kadar saçında dökülme oldu ama çok değil neyse çevremde ki büyükler bebeğin saçını kes daha gür gelir diyor siz ne dersiniz bu konu hakkında bilginz var mı sizce kestirmeli miyim hem dha başı yumuşak nasıl kescz onu da bilmiyorum kıyamıyorum dha küçük diyorum