Ormanmeyveli ondandır yorulmuştur tam o zaman günün çoğunu uyuyarak geçiriyor ya uyumayınca bitkin düşmüştür biraz. bir de tavsiyem ateş kontrol altında tutulduğu sürece korkunç bir şey değil diğer aşılardan sonra ateş olduğunda önce soyup soğuk uygulama ile düşürmeyi deneyin. duş aldırın(2. ay aşısı hariç) daha sonra düşmediyse calpol verin. vücut aşıdan sonra antikor üretmeye başlıyor ve ateş yükselerek vücudu savaşmayı öğreniyor. güle güle büyütün bebeğinizi🧡