Pnr-talha olsun, vitamini almıştır inşallah.. diğer zaman tam aç olduğunda dene istersen. Hani hiç değilse ileride pişman olmazsın. Bende hergün orda burda okuyorum ilk süt çok önemli diye ve iyi ki vermişim diyorum.. en azından sende verdim denedim dersin..