Selin0404 onden tasma oluyorsa pıpı yukarı ya da saga sola yatık oluyordur asagı dogru oldugundan emınsenız de bez kucuktur kı kulot bez ıcın 5 no demıssınız 9 kıloyken 5 no sıkıyordu kızımı. Yanı 6 alsanız daha ıyı hatta daha buyuk bedenı bıle olabılır ılerıkı zamanlarda. Su an orıma 6 beden kucuk gelmeye basladı, elımdekıler bıtsın goon 6 ya da prıma 7 ıle devam edecegım kulot bezde. Bu ıkı bez sleepyden daha genıs kalıplı, ornek olsun dıye yazıyrm🤗 cok sıkıntı olmuyorsa gunduze 5 kullanın en azından geceye 6 alın daha uzun sure baglı kaldıgı ıcın çiş mıktarı fazla oluyor bıraz. Saglıkla buyusun bebıs🤗🌺🙏🏻