Okyanusolmak benimde kızım aynı. Çoklu besin alerjisi var ben günde 4 defa 60ml mama veriyorum. Sütün olsun olmasın ver dedi doktor. Şaşır şarıl bir sütüm yok ama aç kalıp ağlamıyor da. İlk başlarda çok huysuz Du alerjisi saptanıp ben diyete başlayınca geçti şükür. Doğum kilosu 3185 51cm, 5.gün 2900 e düştü 2 aylıkken 4200 57cm Di. İlk ay 600gr 2.ay 700gr aldı.alerji yüzünden sık doktora gidiyoruz. Onlara göre düşük hala kilosu az kilo alıyor gelişimi geride diyorlar ama kızıyorum bu tutumlarına çünkü sadece kilo değil ki konu hareketleri güzel dinliyor kendince konuşuyor takip ediyor bez sayısı yeterli. Bizim kız tombiş bir bebek olmayacak demek ki diyorum bende.