Katılıyorum bazen uyuyan bebek uyumayabiliyor benim kızımda öyle. Ben de uyumadığı zamanlar da açıyorum başucu lambamızı oyun oynuyorum onunla yatakta şarkı açıyorum masal anlatıyorum oyıncak veriyorum hiç uyumuyorsa ve sakinse babası ben o zaman geçiriyoruz illa uyuyacak çünkü. Sakinse derken demek istediğim uykusu gelince bebekler huzursuz olur hiçbir şey istemezler sadece ağlarlar ya oyle olunca tabi uyutmaya çalışıyorum değilse oyun vakit geçirme🙏🏼🙏🏼