Bazı görüşlerde çok ihtiyacı olan kullansın da diyor. Bizim mesela 40 milyar borcumuz var birisine. Promosyon ile borcumuzun bi kısmını vermeyi düşünüyoruz. Vermeyip o parayı sağa sola dağıtsak adam demez mi benim param nerede? Bu promosyon ile ödemezsem ileride nasıl öderiz adam istese nerden bulurz bilmiyorum açıkcası. ( ekonomiden dolayı diyorum. Normal şartlar olsa biriktirerek veririz ama bir kere aldığımızı bir daha alamıyoruz bile ) Sağolsun her yere ilan ettiler polsilere verilecek 27bini