Gaz artık kabusumuz oldu 4. Aya kadar gazdan sorun yaşamadığım bebeğim 4. Aydan sonra gazlanmaya başladı ve en çokta geceleri oluyor tam çıkarmadan uyumuyor doktorumuz probiyotik dedi onu kullanınca daha kötü çığırarak ağlıyor bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız? Bu arada tadıma başladık 1 haftadır doktorumuzda başlayabilirsiniz dedi ama yedikten sonrada çok ağlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım